filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
my card was compromised and although the company refunded me the money stolen , I have yet to receive my new card( lost in the mail) they refuse to fed ex me a new card and they refuse to allow me to transfer my money to another bank . These people are holding my money...
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.Unfortunately, I was unable to locate your account.I would like to speak with you in regards to this issue.Please c...

#1166622
Read all the complaints and then look at GCC response. It's hilarious...the same response for every situation. I am going back to NetSpend. Good luck to all of you.
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

The reason to why most of our responces are the same is because of security reasons,since this information is public we would rather speak to our cardholders directly and solv...

1.0
#1165907
I was told by a customer representative I can do a ACH transfer with no charge but the global card charged me $1 this was the first time my pay was put on this card I will be getting with my employer to investigate
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.Unfortunately, I was unable to locate your account.I would speak with you in regards to this charge and any other c...

1.0
#1164241
Trying to order food, or a lyft.... they don't accept. Either you guys need to update on the cards or they need to fix this because it could be an emergency. Or someone is stranded and can't be used... this is not okay !
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.Unfortunately, I was unable to locate your account.We would like to further assist you with any questions you may h...

5.0
#1163738
Time frame for payroll deposit is 2am-10am. What a joke, last deposit u will get of mine...
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.Unfortunately, I was unable to locate your account.We would like to further assist you with any questions you may h...

1.4
#1162566
My employer give us this card for direct deposit on payday and at dirst it was ok when I would go to the nearest ATM and take my money off IMMEDIATELY but I started working 10 hr days 6 days a week so I left my money on the card and every time I save a certain amount (...
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

Hello, we empathize with your frustration and would like to assist you.Unfortunately we are unable to locate your account with the information provided.Please contact me direc...

Can not ever get an answer
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.We tried to pull up an account with the information given, unfortunately we are unable to locate your account. Plea...

1.0
#1160232
I got this card as a reimbursement for tuition through my school. My card would be declined at some places and not at others. I spent $40 on gas and they charged me $100!!! This is the WORST pre paid card I’ve EVER used. It’s so inconsistent. Unbelievable!!
Read more
Anonymous
DD

Report them to the FDIC

BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.Unfortunately, I was unable to locate your account.I would like to speak with you directly regarding this issue so ...

1.0
#1160196
Show

Global Cash Card - The WORST CARD EVER!!!

To long on hold!!, they hold your money up!!! Take to long to release your money!!! Dont use them
1.0
Details
Additional Fees
Customer service
Diversity of Products or Services
Interest Rate
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
#1158699
Hi I received a GCC in the mail yesterday & I had no idea what it was all about. So I called the Customer service Number on back to get answers, it was automated Number to register your card and get your Funds that are available. So I decided to register the card &...
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the confusion this may have caused you.Unfortunately, I was unable to locate your account.We would like to speak with you directly regarding this confusion an...

#1158052