filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Why does it take so long for you guys to release tax return my refund was sent off 2/15 and still nothing and customer service is no help
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.I was not able to locate your account with the information provided. I would be more than happy to assist you with...

1.0
#1192838
I was told by 3 of three reps, that my tax refund would be made available to me as soon as they receive it.. I called metabank Because one of the reps gave me the phone number and a rep from metabank told me that, they do have my tax refund but global cash card won’t...
Read more
Anonymous
Shardaye

My ddd for my refund is on the 22nd. Not sure if they’ve already received it but ima snap if i don’t have it on thursday.

BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.I was not able to locate your account with the information provided. I would be more than happy to assist you and f...

1.0
#1191679
I lost my card last week and I requested a new one. I didn’t find out until the next day that they only froze my old card and didn’t request a new one. So I called and got a new one sent to me. At first they were telling me 7-10 business days. They told me my card...
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.I was not able to locate your account with the information provided. I would be more than happy to assist you and p...

1.0
#1190508
Someone got my birth day wrong on my profile i then tried to upload my id i had to call back several times and one time they hung up on me after uploading my id they still gave me the run around about mf $21 soon as they unlock it im going straight to my bank gcc is bs
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you. I was not able to locate your account with the information provided. I would be more than happy to assist you with...

2.1
#1190015
Even after I gave them all the information that they asked me for they still wouldn't unlock my. Card so after all that they want me to fax my card number and my driver's license then I have to call them and start the process all over again for 24.00 dollars this is...
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.Unfortunately, I was unable to locate your account. I would like to further assist you with your concerns,Please co...

1.0
#1187831
Called to report a unauthorized transaction on hold for an hour and a half!!! Had to call back 3 diff times just to get a we'll mail you paperwork blah blah blah the run around closed my account and received a freaking check you can only use at a check into cash place....
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.Unfortunately, I was unable to locate your account. Please give me the opportunity to speak to you directly and fur...

1.0
#1186781
Called several times about a disputed charge. Was told papers were being mailed, expect them in 3-5 business days. Papers NEVER arrived. Called back and someone finally emailed them, like I had been asking for the WHOLE TIME! Then I ask how long will it take before...
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you. Dispute forms get mailed within 1-2 business days. I would love to assist you and review your account, please cont...

1.0
#1186590
Reject tax return because my "employer changed the settings" so that a 3rd party can't put money on my card. You advertise direct deposit for refunds on your site! They lied to me. I had my manager and her boss on the phone with me during the call. Sent my refund back...
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.Unfortunately, I was unable to locate your account.I would like to assist you to further have the ability to receiv...

1.0
#1185005
Absolutely terrible customer service with bad attitude. Weren’t helpful whatsoever about my issue.
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.Unfortunately, I was unable to locate your account.We would like to speak with you in regards to any issues that yo...

1.0
#1184139

Contact Global Cash Card

Mailing Address:
Global Cash Card, Inc.
7 Corporate Park Dr., Suite 130
Irvine, CA 92606
Phone:
(888) 220-4477
More
This is the worst company in America!!! Make you wait for claim from a merchant that did a fraudulent charge. The merchant is not real they are scammers but you’re waiting for them to confirm that they took money from me. What a joke this company is. The worst customer...
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We do apologize for any inconvenience this my have caused you. Unfortunately we were not able to locate your account. I would like to further assist to you, please contact me ...

1.0
#1183143