Product: Global Cash Card Card Replacement Clear all filters (12 of 12 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
I ordered a new card on 3/5/18. Ten days passed, I followed up to question where my card was. Customer service couldn't help me and was incredibly rude, saying that I should wait longer. Here we are on the 23 almost twenty days later and my card still hasn't arrived. I...
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.Unfortunately I was unable to locate your account with the information provided.Our standard shipping time is 3-10 ...

1.4
Product
Global Cash Card Card Replacement
#1217310
I lost my card last week and I requested a new one. I didn’t find out until the next day that they only froze my old card and didn’t request a new one. So I called and got a new one sent to me. At first they were telling me 7-10 business days. They told me my card...
Read more
Jerzyvan79
Jerzyvan79

I agree but you left out WORST COMPANY EVER!!!

BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.I was not able to locate your account with the information provided. I would be more than happy to assist you and p...

1.0
Product
Global Cash Card Card Replacement
#1190508
14 days for a replacement card??Then they say they can overnight one for $35? Why can't you overnight the replacement? Customer service is childish at best. I bet if it was their money, they would be as pissed off as I am.I can't pay bills and the rep I talked to found...
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.Unfortunately, I was unable to locate your account.I would like to speak with you in regards to this issue.Please c...

1.0
Product
Global Cash Card Card Replacement
#1167622
my card was compromised and although the company refunded me the money stolen , I have yet to receive my new card( lost in the mail) they refuse to fed ex me a new card and they refuse to allow me to transfer my money to another bank . These people are holding my money...
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

We apologize for the inconvenience this may have caused you.Unfortunately, I was unable to locate your account.I would like to speak with you in regards to this issue.Please c...

Product
Global Cash Card Card Replacement
#1166622
Why wont anyone tell me what state my card shipped from? Seems a easy enough question. 3 to 14 days for a replacement card seems pretty broad trying to estimate. My bills are late..
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

I would be more than glad to provided you with information in regards to how we go about receiving tax refunds. Unfortunately we are unable to locate your account with the inf...

BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

Hello, we empathize with your frustration and would like to assist you.Unfortunately we are unable to locate your account with the information provided.Please contact me direc...

3.0
Product
Global Cash Card Card Replacement
#1144231
Show

Global Cash Card - Worst company ever

CAlled for a replacement Never came Called to get it fedex’d to my house (next day air) Never came. This company continuously disappoints me and is the most horrible company ever when it comes to there responsibilities and service. I missed my rent date and wasn’t able to access my money for two pay periods. DO BETTER.
1.4
Details
Additional Fees
Customer service
Diversity of Products or Services
Interest Rate
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
Product
Global Cash Card Card Replacement
#1140750
My name is Stephanie.I am currently on the phone with the customer service representative from ***. She or he is inattentive and rude. The representative had me continue to re-verify my information and repeat myself so many times, rudely cursing under their breath. I...
Read more
BlancaMtz
BlancaMtz
Global Cash Card Verified Representative

Thank you for your inquiry. We empathize with your frustration, however we were unable to locate an account with the information provided.Please contact me directly at 888-22...

1.0
Product
Global Cash Card Card Replacement
#1130804
Having to report my card lost, I was told that I could take up to ten days to get to me. After seventeen days and several calls to them..i was told first give it more time and on day seventeen I was told the records show I should already have it... Like I was unaware....
Read more
JaclynVisser
JaclynVisser
Global Cash Card Verified Representative

Hello, my name is Jessica, I am a Customer Service Professional. At Global Cash Card we strive for a one call resolution and I would to personally speak to you to get your co...

Product
Global Cash Card Card Replacement
#1064242
Show

Global Cash Card Card Replacement Review

I'm having so much trouble getting a replacement card it's ridiculous the *** they put you through to get a replacement card is very ridiculous
Product
Global Cash Card Card Replacement
#1028445
00 on this card, the ATM machine ate it, GCC company will not express or overnight new card. So he opened a bank account to transfer funds, they won't do that either even though they claim too, said he needs his card, it was eaten by ATM machine on March 17, still no...
Read more
Product
Global Cash Card Card Replacement
#1026352