filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
They now charge a .50 debit transaction fee every time you use this pathetic card. Most merchants wont do credit transactions because they get charged. This is a debit card for crying out loud. Those of us who are forced to use this, because its how we get paid, now...
Read more
JaclynVisser
JaclynVisser
Global Cash Card Verified Representative

My name is Jessica, I am a Customer Service Professional at Global Cash Card. I would like to speak with you to address your concerns. I attempted to locate an account but ...

1.0
#1075733
I only got the card because I didn't have my Wells Fargo acct info with me when I was hired. The first month I had a block on my card because I made two unusual " Big" transactions (mind you for only 100 each at WalMart) not to mention I pay bills that are more than...
Read more
#1074535
I had two cards with them as that was how my previous employment paid me. However, I lost one of my cards, so I've been using the other. When I reported this, that's what they told me to do. Not even send me another card. That's fine except they still charge an...
Read more
JaclynVisser
JaclynVisser
Global Cash Card Verified Representative

My name is Jessica, I am a Customer Service Professional at Global Cash Card. I do apologize for any inconvenience you might have experienced. I attempted to locate an accoun...

#1072506

Global Cash Card - *** poor service

Global Cash Card
#1086904
1.0
Details
I talked to a lady in july about my payroll check that was deposited on the 17 of june. I was in the hospital i was told i would talk to someone from the dispute team only to be put on bold for over three hours. I am seeking legal representaion due to lack of help from this company.
Comment
Show
Website

Global Cash Card - Worst *** card

Global Cash Card
#1081684
1.0
Details
I am unbelievably frustrated, like all other users of this card. This is downright the worst debit card I have ever had. Everything is declined, and when it isn't it has a huge fee attached to it. It's virtually unusable.
Comment
Show
Additional Fees
Customer service
Diversity of Products or Services
Interest Rate
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website

Global Cash Card - Finally reimbursed

Global Cash Card
#1065764
4.8
Details
I left a review on 12 16 2016 then just blew off the 30 dollars that someone took out of my account.Then around march or april 2017 30 dollars seemed to reappear into my account. I thank globol cash card no more complaint from me
Comment
Show
Additional Fees
Customer service
Diversity of Products or Services
Interest Rate
Price Affordability
Privacy and Data Security
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website

Global Cash Card - Money

Global Cash Card
#1062227
1.0
Details
They took more money out my account that I didn't spend and when I went to call I was on hold for over 2 hours and still haven't received a call back yet
Comment
Show
Website
Having to report my card lost, I was told that I could take up to ten days to get to me. After seventeen days and several calls to them..i was told first give it more time and on day seventeen I was told the records show I should already have it... Like I was unaware....
Read more
JaclynVisser
JaclynVisser
Global Cash Card Verified Representative

Hello, my name is Jessica, I am a Customer Service Professional. At Global Cash Card we strive for a one call resolution and I would to personally speak to you to get your co...

#1064242
no one ever answers or calls back. I wont be using these mfks no more. lack of respect and non professional. money is always missing. my pin was changed with out me authorizing the change. I contacted them several times as I am now trying again. they are thieves. but...
Read more
JaclynVisser
JaclynVisser
Global Cash Card Verified Representative

My name is Jessica, I am a Customer Service Professional at Global Cash Card. I do apologize for any inconvenience you might have experienced. If you are still needing assis...

1.2
I didn't like
  • Enough is enough
#1061160
This is by far the worse cash card company ever i have had global cash card for well over 4 years never had a problen before but here the past 2 weeks is been problems after problem i i was suppose to recieve my child support money as off yesterday and when i called...
Read more
1.8
#1055654
Well, went to Wal-Mart today to try to load my card so I could pay my rent online. To my surprise, the guy told me that it's not giving him the option to allow me to load, so I was charged $5 of my rent money for services not rendered... I left there and went to PLS...
Read more
JaclynVisser
JaclynVisser
Global Cash Card Verified Representative

My name is Jessica, I am a Customer Service Professional at Global Cash Card. I do apologize for the inconvenience you experienced regarding your deposit. I was unable to lo...

1.8
#1055441
I was sent an email and text message on 05-05-2017 stating that due to "suspicious activity" my card has been blocked. I contacted customer service who told me that there were some charges from Golds Gym of $101.84, I explained I never had anything to do with them,...
Read more
JaclynVisser
JaclynVisser
Global Cash Card Verified Representative

Hello. We apologize for the experience you have had with Global Cash Card. We would love the opportunity to resolve your issue. If there is anything that we can do to assist y...

#1051487
Authorized transaction 48hrs. After three consecutive attempts were previously declined and failed to process. My signature would have been required to have received any cash back transaction that takes place at customer service counter per store policy but no such...
Read more
#1050303
The company I work at was sent a Global Cash Card with $20 on it in exchange for filling out a vendor survey. I thought; "What a great idea! We should do this ourselves!" The card didn't work. We had one of the interns call multiple times over a 3 week period to see if...
Read more
JaclynVisser
JaclynVisser
Global Cash Card Verified Representative

Hello. We are sorry to hear about your frustrating experience with our representatives. We assure you, we are here to help. Please call us at 949-751-0360. We'd be happy to as...

1.0
I didn't like
  • Customer service
#1043285